Wednesday



aku memang muda lagi, mentah lagi. aku tak tahu macam mana sebenarnya kehidupan kat dunia luar sana tu. jadi aku tak boleh la nak menilai sangat benda-benda yang aku tak berapa nak tahu sangat. memang betul, aku tak ada pengalaman dalam banyak bidang. malam ni aku nak cakap pasal politik.

bagi aku, semua jenis politik semuanya kotor. memang pun, semuanya. tak ada pun yang terkecuali. ada bagus ada buruk kalau dalam politik ada tukang pembangkang. nak tahu kenapa bagus nya? supaya pemimpin tak besar kepala sangat.

tadi aku usha-usha kat youtube, aku rasa aku suka sangat pembangkang dari PKR ni. Saifudin Nasution. aku tak kata aku sokong dia, aku tak kata yang dia sentiasa betul. tapi kau boleh tengok sendiri cara dia bercakap masa bagi ceramah. bagi aku cara dia berceramah sangat menarik. but after all, I am no one. judge it by yourself.




No comments: